mandag 30. mai 2016

PINHULL FOTOGRAFERING av gamle trær i bymiljøet

- Tema er betydning av gamle trær i bimiljøet

- VI SKAL LAGE INFORMASJONSPLAKAT FOR MILJØDEPARTEMENTog Arendal kommune.llustrasjonen til plakaten skal være fotografier av trær. Vi bruker pinhull teknikken til å fange opp nostalgi og noe av en forsvunnen tid, og hva trær betyr for mennesker som bor urbant.Arendal Kommune er gamle og ærverdig og er stolt over sitt bymiljø. Det organiseres dermed byvandrings dager med trær i fokus.Plakaten skal utformes i Indesign, gruppearbeid.

_ Gruppe: Natalya, Jelena, Shafia

Plakaten :


Her har vi valgt en av bildene som tok Jelena. Første dagen har vi jobbet med bilden og prøvde å velge god plassering varianter. I andre dagen da var jeg borte så har jentene jobbet med teksten, og bliden og laget en upusset versjon av plakaten. I den siste dagen da har jeg laget ferdig versjonen av plakaten ved hjelp av læreren og fikk en slik resultatt. 

Egenvurdering: Jeg likte dette oppgaven. Det var egentlig mitt første gruppearbeid som jeg har jobbet helt til slutt i gruppen. Jeg synes det gikk veldig bra og vi har fått det til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar