mandag 30. mai 2016

EGENVURDERING 2015-2016

  • Foto
Veldig interessant fag å jobbe med. Koselig miljø, hvor du trenger ikke å stresse så mye. her har du frihet, du kan være kreativ og se på ting fra andre sider. Jeg har lært veldig mye egentlig gjennom et år, begynt fra basis tekniske ting og avslutta med fordypnings oppgaver. Er veldig fornøyed at e valgte dette faget.

  • Blogging 
For meg var det ganske greit å blogge oppgavene. Fordig jeg liker å dokumentere det hva jeg har jobbet med. Nå kan jeg gå til bloggen min og se hvordan har jeg vokst opp og hva har endret seg fra begynnelsen av året til og med nå. Noen ganger kan det være kjeddelig med blogging, men vi var heldige siden vi ble ikke presset av læreren og vi fikk ekstra tid hvis vi rekka ikke å levere. Jeg synes jeg skal ikke slette bloggen min, det er en god mminne fra dette året som jeg er glad i. 

  • Arbeidsmetoder
Arbeidsmetodene var helt OK. Vi fikk oppgaven, god forklaring om hva skal vi jobbe med og hvordan. Vi kunne spørre alt hva vi har ikke forstått, så det var veldig greit å jobbe slikk vi har gjørt.
Vi hadde timer inn i klasserommet og ute, med foto og med grafikk, så det ga interesse i faget. Vi holdte ikke på samme ting hele tiden, vi forandret ting og ga alternativer om hvordan vi ønsker å jobbe. 

  • Egen innsats og beste oppgaven 
Jeg synes at jeg har jobbet ganske greit dette året. Jeg prøvde å være aktiv i timene og møte opp presist og klar til timene. Jeg var ikke så flink i gruppearbeidene siden det var vanskelig for meg å jobbe i gruppen, men jeg prøvde å ordne det på slutten av året.

Det er vanskelig å velge hvilken av oppgavene likte jeg best. Siden jeg likte mange av dem, men hvertfall tror jeg at en av de beste var grafik oppgaven, siden jeg har jobbet med det første gang og det likte jeg veldig. Det var noe nytt og interessant, her lærte jeg mest av faget. Fra foto oppgaver likte jeg fordypnings oppgaven og heldagsprøven. Der kunne vi vise oss enda bedre og være mer kreative og frie, gå ut fra komfortsone og prøve på forskjellige ting.

TAKK FOR ET FANTASTISK ÅR :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar