lørdag 23. april 2016

Heldagsprøve i TOF 

Oppgave
Vi skulle ta 3 bilder av motiver vi aldri ellers ser eller synes om, som vi egentlig ikke tenker over. Jeg valgte å ikke gå ut siden det er mange ting inn i skolen som jeg selv merker ikke eller ser bare fra et perspektiv. Jeg tenkte å ta bilder av ting som jeg bruker eller ser på skolen, men på en måtte ignorerer dem eller bare ser fra en vanlig for øye side. Alle bildene ble tatt med mobilen Sony Xperia 3Z og redigert i Photoshop.
1. Ikke redigert 
Redigert

2. Ikke redigert 

Redigert 

3. Ikke redigert 

Redigert 

Egenskapper: 

1. ISO-50, f-stopp 2, eksponeringstid 1/32 sek.     
2. ISO- 1000, f-stopp 2, eksponeringstid 1/32 sek.
3. ISO-320, f-stopp 2, eksponeringstid 1/50 sek.

Egenvurdering: Jeg likte oppgaven siden vi kunne vise oss fra en annen side. Vi lærte å se på ting litt anerledes, merke små ting rund oss. For meg var det  ikke en oppgave som er veldig ute fra konfortsonen min, men det var veldig gøy å jobbe med den. Hver gan har det skjedd noe morsomt når e tok bildene. Jeg kunne egentlig ikke redigere bildene mine, siden de er ganske god i seg selv. Det ver en interresant og lærerikk oppgave. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar