mandag 14. desember 2015

Egenvurdering

-I det første halvår har jeg lært mange nyttige ting. Vi har gått gjennom kamerabruk(ISO, f-stopp, eksponering), dybdeskarphet, lightpainting, Photoshop, InDesign, bildeanalyse(komposisjon, fargespill, gildene snytt osv.), linjer og har koset oss med julekort oppgaven. Jeg har lært noe nytt fra alle oppgaver, det var ganske interessant og lærerik halvår.  

-Jeg vil bli fotograf så det var en ettårs grunnkurs for meg, jeg har lært det første nivået  for å ha basis kunnskap over fotografering. Alt det jeg har lært skal utvikles og brukes videre.


-Arbeidsformer og blogging gikk ganske bra, jeg prøvde å levere oppgavene til siste fristen. Jeg synes det er passene godt å jobbe videre slikk vi har gjort til nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar